Levering, returnering og reklamation
411
page-template-default,page,page-id-411,mmm mega_main_menu-2-1-3,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,columns-4,qode-product-single-tabs-on-bottom,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

LEVERING, RETURNERING OG REKLAMATION

LEVERING

Paper Matters leverer så hurtigt muligt på alle hverdage, så snart ordren er gået igennem og såfremt varen er på lager Leveringstiden er maksimalt to uger. Hvis varen ikke er på lager, så får du en e-mail om forventet leveringstid. Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål til dette.

Der pålægges et beløb på 50 DKK for leveringsomkostninger på hvert køb.

Varen bliver sendt med GLS og pakken bliver sendt til din nærmeste pakkeshop. GLS leverer inden for 1-2 hverdage, når pakken er sendt afsted, og de har over 1000 pakkeshops rundt om i Danmark.

Vi sender kun til Danmark.

RETURNERING

Det er selvfølgelig ikke altid, at man modtager det, som man lige havde i hovedet og derfor skal du selvfølgelig have lov til at returnere varen. Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

 

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

 

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

 

Meddelelsen skal gives pr. mail på papermatters@papermatters.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

 

Henvendelse og returnering sker til denne adresse:

 

Paper Matters

Ørnevej 9, 2. Th.

2400 København NV

Danmark

 

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav. Vi anbefaler at du fremsender din returpakke med et trackinglink således at alle parter kan se hvor langt pakken er nået og hvornår den er udleveret til os. Så længe pakken ikke er udleveret, kan vi ikke give pengene tilbage.

 

Når vi har modtaget din vare og godkendt returneringen, overfører vi købsbeløbet tilbage til den konto, varen er købt med. Det er desværre ikke muligt at få overført returbeløbet til en anden konto. Husk at gemme kvitteringen for afsendelsen, så du kan dokumentere, at varen er sendt af sted.

 

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

 

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

 

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

REKLAMATION

Hvis der er problemer med et køb, så anbefaler vi altid, at du skriver til os på papermatters@papermatters.dk, så vi kan løse problemet i samarbejde.

 

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

 

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

 

PaperMatters vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.