Handelsbetingelser
525
page-template-default,page,page-id-525,mmm mega_main_menu-2-1-3,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,columns-4,qode-product-single-tabs-on-bottom,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

HANDELSBETINGELSER

Betaling

PaperMatters modtager betaling med VISA-DANKORT, VISA, VISA Electron og Mastercard. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

 

Alle beløb er i DKK. Danske kroner.

 

PaperMatters bruger ePay, som er en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med 3D Secure. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

 

Levering

Paper Matters leverer så hurtigt muligt på alle hverdage, så snart ordren er gået igennem og såfremt varen er på lager Leveringstiden er maksimalt to uger. Hvis varen ikke er på lager, så får du en e-mail om forventet leveringstid. Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål til dette.

 

Der pålægges et beløb på 50 DKK for leveringsomkostninger på hvert køb.

 

Varen bliver sendt med GLS og pakken bliver sendt til din nærmeste pakkeshop. GLS leverer inden for 1-2 hverdage, når pakken er sendt afsted, og de har over 1000 pakkeshops rundt om i Danmark.

Vi sender kun til Danmark.

 

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

 

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet/ydelsen.

 

PaperMatters vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

 

Ved returnering

Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

 

PaperMatters

Ørnevej 9, 2. Th.

2400 København NV

Danmark

Telefon: +4525762036

E-mail: Papermatters@papermatters.dk

 

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

 

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

 

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

 

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

 

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

 

Meddelelsen skal gives pr. mail på papermatters@papermatters.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

 

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

 

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

 

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

 

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

 

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

 

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

 

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores e-mail adresse: papermatters@papermatters.dk

 

CVR-Nummer

Vores CVR-Nummer er 38262688.

 

Sikkerhed

PaperMatters gemmer ikke dine kreditkort informationer.

Alle kort-transaktioner håndteres af ePay, som er godkendt af Nets/Teller til at håndtere kreditkort. PaperMatters har ikke adgang til dine kortoplysninger. Du kan læse mere om sikkerheden her.

 

Alle kreditkort informationer og personlige oplysninger som navn og adresse sendes krypteret over internettet. Det gør informationerne ulæselige for alle andre end kortudstederen og PaperMatters. Det gør det meget sikkert at handle i vores webshop.

 

Hvis du opdager uautoriserede hævninger på dit kort skal du gøre følgende:

Kontakt dit pengeinstitut eller din kortudsteder og anmeld den uautoriserede hævning.

Hvis dit pengeinstitut eller din kortudsteder fastslår, at den uautoriserede hævning skyldes misbrug af kreditkortinformationer, som er blevet afsløret, mens du handlede hos os og pålægger dig en selvrisiko, skal du straks kontakte os på papermatters@papermatters.dk

 

Behandling af personlige oplysninger

PaperMatters gemmer kun de oplysninger, der er nødvendige for at gennemføre din bestilling – herunder navn, adresse, e-mail og hvilke varedata, som vedrører dig. Alle oplysninger bliver behandlet strengt fortroligt og vil aldrig blive videregivet til tredjepart.